ECSP Armoede Learning Event

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden.

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

FIN-Voorjaarsbijeenkomst 2016 (incl. ALV)
    op 15 april 2016

De FIN-Voorjaarsbijeenkomst (inclusief de 56ste Algemene Ledenvergadering*) vindt plaats op vrijdag 15 april 2016 in het Nederlands Dans Theater te Den Haag.

De ontvangst is vanaf 9:00 uur. De Algemene Ledenvergadering begint om 9:30 uur en wordt gevolgd door een lunch.

Daarna volgt het Middagprogramma met aansluitend een borrel. De bijeenkomst duurt tot 18:00 uur.

* De algemene ledenvergadering is alleen toegankelijk voor FIN-leden.