ECSP Armoede Learning Event

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden.

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

Corporate Foundations Bijeenkomst 1 november

Op 1 november organiseert de FIN een bijeenkomst speciaal voor bedrijfsfondsen bij de GSRD Foundation te Amsterdam.

De ontvangst is vanaf 13.30 uur. Het programma begint met een presentatie over ´Effectief geven vanuit het perspectief van een vermogensfonds’ door Pieter Stemerding (directeur Adessium Foundation), hierna volgt een presentatie door Ingeborg Zwolsman (Senior Projectmanager Vebego Foundation) over ‘Hoe een Corporate Foundation de corporate goals versterkt’.

De middag wordt afegesloten met rondetafelgesprekken en vervolgens een borrel.

* Alleen toegankelijk voor bedrijfsfondsen en MVO afdelingen van bedrijven.