ECSP Armoede Learning Event

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden.

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

FIN film

Om de doelstellingen en werkzaamheden van de FIN én de projecten van onze leden onder de aandacht te brengen, hebben we gekozen voor een film. U vindt er ook interviews met enkele FIN-leden. Graag delen we deze film met u.

De film dient tevens als promotiefilm om de FIN meer bekendheid te geven en potentiële leden te informeren wat de FIN is en wat het lidmaatschap voor een fonds kan betekenen zodat zij kunnen focussen op datgene waarvoor ze zijn opgericht.

Wilt u de film op uw eigen website zetten? Dat kan! Graag zelfs. Neem in dat geval contact met ons op waarna wij de link naar u zullen sturen. U kunt deze film ook delen op Twitter.