ECSP Armoede Learning Event

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden.

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

FIN-jaarbijeenkomst (incl. ALV) op 20 november 2014

De FIN-jaarbijeenkomst (inclusief ALV) vindt plaats op donderdag 20 november 2014 in het DeLaMar Theater te Amsterdam. Gastheer is VandenEnde Foundation.

Het ochtendprogramma (de Algemene Ledenvergadering) - van 9.30 uur ontvangst met aansluitend lunch - is alleen toegankelijk voor FIN-leden.

In de middag zijn FIN-leden en andere genodigden welkom bij De Onderscheiding. Deze feestelijke bijeenkomst vangt aan om 14.00 uur en duurt tot 16.00, met aansluitend een borrel.

Op 20 november maakt de jury, onder leiding van Marjan Oudeman, de winnaars bekend van De Onderscheiding. De FIN - mede initiatiefnemer - is zeer verheugd dat ruim 40 organisaties hun vernieuwende projecten hebben ingediend. Klik hier om de zes genomineerde initiatieven te zien.

Door De Onderscheiding komt er meer aandacht voor bijzondere maatschappelijke initiatieven in Nederland. Bovendien worden vermogensfondsen aangemoedigd om een deel van hun vermogen maatschappelijk te investeren in ondernemende projecten.

Meer informatie: www.deonderscheiding.nl