ECSP Armoede Learning Event

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden.

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

FIN-jaarbijeenkomst (incl. ALV) op 9 april 2015

De FIN-jaarbijeenkomst (inclusief ALV*) vindt plaats op donderdag 9 april 2015 in het Centraal Museum te Utrecht.

De ontvangst is vanaf 9:30 uur. De Algemene Ledenvergadering begint om 10:00 uur, gevolgd door een lunch.

Daarna volgt het Middagprogramma met inhoudelijke sessies en de mogelijkheid om het museum te bezichtigen, met aansluitend een borrel.

* Alleen toegankelijk voor FIN-leden