ECSP Armoede Learning Event

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden.

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

FIN-themabijeenkomst Internationale Samenwerking:

‘Samenwerking: vrijblijvend of verbindend?’

Donderdag 11 december organiseert de FIN een bijeenkomst met als thema ‘Samenwerking: vrijblijvend of verbindend’? FIN-leden die actief zijn op het terrein van internationale samenwerking of voornemens zijn dit te gaan doen zijn welkom om zich hiervoor aan te melden. De inleiding wordt verzorgd door mevrouw Jo Andrews, directeur van het Europese Ariadne netwerk voor fondsen. FIN-voorzittter Rien van Gendt zal spreken over de post-2015 agenda en de rol van vermogensfondsen. Daarna volgen vijf ronde tafelsessies, waarin u wordt uitgedaagd om samen met collega fondsen te discussiëren over het onderwerp samenwerking, verbinden van partijen en cofinanciering. Hoe bereikt u met de juiste partners meer impact?

Datum: donderdag 11 december van 13.30 tot 18.00 uur (inclusief borrel)

Plaats: Het R.C. Maagdenhuis, Amsterdam

Klik hier voor de uitnodiging en het programma.

Aanmelden voor 27 november.
    Stuur het ingevulde aanmeldingsformulier naar: info@verenigingvanfondsen.nl