ECSP Armoede Learning Event

Het ECSP organiseert 20 september 2017 van 13.00-18.00 het Armoede Learning Event voor filantropen en filantropische fondsen om hen te prikkelen en te inspireren tot nieuwe, meer effectieve manieren om armoede te bestrijden.

Manifest Filantropie en Giftenaftrek

Brief SBF aan Tweede Kamer: Giftenaftrek en Manifest Filantropie

Vacature Sint Laurensfonds

Sint Laurensfonds is op zoek naar een projectadviseur.

'Fiscale faciliteiten Geefwet m.i.v. 1 juli 2012 op een rij'

Klik hier
     voor de ANBI Tax-alert (juli 2012) met een overzicht van de laatste stand van zaken n.a.v. de Uitvoeringsregeling Geefwet.

Wetswijzigingen m.i.v. 1 januari 2012 voor Algemeen Nut Beogende Instellingen, stichtingen en verenigingen

Klik hier
     voor de Tax-alert (december 2011) met een korte uiteenzetting van de wetswijzigingen m.i.v. 1 januari 2012.

Deze Tax-alerts zijn beschikbaar gesteld door Ernst & Young en dienen slechts ter algemene informatie.